قربانی سه زور گیر
نوشته شده توسط : مارال

سه دانشجو قرباني سه زورگير دماوند

 

شفا آنلاين| سه نفر زورگير با حمله به سه پسر دانشجو در دماوند، پس از مجروح كردن آنها، پول و اموال‌شان را به سرقت برده و متواري شدند. روز حادثه سه پسر دانشجو در نزديكي دانشگاه آزاد دماوند سوار بر خودرو بودند كه از سوي زورگيران چاقو به دست متوقف شده و هدف حمله قرار گرفتند. يكي از دانشجويان كه از ناحيه دست مجروح شده بود، در تشريح ماجرا گفت: پس از پايان امتحان، من و دو تن از دوستانم از دانشكده فني و حرفه‌يي سما- وابسته به دانشگاه آزاد- خارج شديم. در حالي كه سوار بر خودرو قصد داشتيم براي صرف ناهار به خيابان مجاور دانشكده برويم، ناگهان سه مرد ناشناس جلوي خودرو را گرفته و از ما خواستند پياده شويم.

در حالي كه خيلي تعجب كرده بوديم، پياده شديم اما آنها ناگهان به طرف ما حمله كرده و در حالي كه با چاقو و چماق به سر و صورت و بدن ما ضربه مي‌زدند، سعي داشتند تلفن همراه، پول و حتي لباس‌هايمان را به زور بگيرند. ابتدا قصد مقاومت داشتيم اما وقتي ما را تهديد به مرگ كردند و چاقو را زير گلويمان گذاشتند، به ناچار

هر چه مي‌خواستند، به آنها داديم.

به گفته دانشجويان زورگيران نيز بلافاصله از محل متواري شدند. پس از اين سرقت، در حالي كه به‌شدت شوكه بوديم، به دانشكده رفتيم تا موضوع را به رييس اطلاع دهيم اما موفق نشديم. فرداي روز حادثه نيز حتي نتوانستيم در جلسه امتحان بعدي شركت كنيم. مالباخته همچنين گفت: تامين امنيت اين منطقه كه محل رفت و آمد دانشجويان است، از اهميت بالايي برخوردار است اما متاسفانه بروز چنين حوادثي باعث ناامني محل شده و چه بسا ممكن است جان دانشجويان در معرض خطر قرار بگيرد.





:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل"زورگیر"دانشجو ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: